Albert v Holandsku

Když jsem tady v Holandsku poprvé vešla do Alberta, chtělo se mi brečet. Chodila jsem od regálu k regálu s prázdným košíkem a jenom jsem hltala, co všechno tu mají. Chtělo se mi brečet, protože si všechny ty dobroty nemůžu koupit a sežrat je. Nejvíc mě zaujala chladící skříň s čerstvými saláty. Jeden stál okolo 4 E, což už je dost... tak možná jednou, až mi na konci měsíce zbydou peníze...

MODRÝ SÝR A OVOCE - sýr s modrou plísní, šťavnatá jablka, červené hrozny, nudličky celeru, uzené mandle a dresink

BALTSKÝ SALÁT - velké krevety, sojové klíčky, křupavá zelenina, salát radicchio a sezamová semínka

KOZÍ SÝR - měkký kozí sýr, polníček, těstoviny, sladká červená jablka, špenátové listy, dresink a vlašské ořechy

SALÁT S LOSOSEM - uzený losos, kapary, těstoviny mušličky, celer, červená cibule, radicchio a křupavá zelenina

KUŘECÍ SALÁT - grilované kuře, červená paprika, těstoviny, ledový salát, dubáček, bylinkový dresink

A toto je oddělení sýrů v Albertu. Trochu jiné, než ho známe, co? Pán mi zapózoval do mobilu, a pak si začal zpívat.

Komentáře